ons 28 mars.

Snabbt inlägg innan mina ögon rasar ihop.

Ska  krypa ner i min varma och goa säng. Jag har äntligen tagit mig i kragen och faktiskt lagt i min värmemadrass, så nu är den varm och go!

 

Kroppen mår inte hundra och nu gör inte mitt finger det heller. Klumpiga liza var i farten och kniven slant lite härligt över toppen av fingret.

Dessutom är det de fingret jag oftast (uppenbarligen?!) skriver med på datorn så det gör lite ont. Det svir.

 

Dagen har vart sådär eftersom jag vart lite hängig, som tur är fick jag vara ensam idag iallafall och nu på eftermiddagen fick vi ju vänner med barn över på besök så det var rätt lugnt.

Nu slockar jag verkligen. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0