ons 11 april.

Idag har det vart en jätte mysig dag faktiskt. Joshua är fortfarande uppe hos mormorn så det är bara två av barnen hemma och idag fick jag fria tyglar att göra vad jag ville med dem (så länge jag höll dom utanför tomtgränsen ungefär).

Det var hyfsat fint väder så vi bestämde oss för att åka till Auckland ZOO!

Helt klart världens bästa ZOO och så himla mysigt. Vi hade med oss egen lunch och hade picknick där. Killarna var verkligen supermysiga och det tog Sam 3min att somna i bilen påväg hem så jag antar att de var rätt trötta efter vår lilla trip.

 

På eftermiddagen visade det sig att en gubbe skulle spraya taket rent (han gjorde det samtidigt som det ösregnade vilket var lite patetiskt) så ljudnivån var rätt hög + att det rann in vatten nästan överallt. Och samtidigt kom grannen och ville lämna påskägg till pojkarna. Allt på en och samma gång!

När allt lugnat sig satte sig jag och Jacob och pusslade, målade och bara hade allmänt mysigt.

Och där sprang även den onsdagen iväg.

Nu sitter jag och väntar på att Matt ska skypa klart så vi kan äta middag.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: mamma

oh vad mysigt med Zoo. Vi fick sträcka oss att mata ankorna när fia var här för det ösregnade. Wilma blev avundsjuk på brödet och Fia åt upp sitt i stället!!!

2012-04-12 @ 21:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0