tors 5 april.

Mumma kardemumma vilken härlig dag.

Det var inte så farligt att gå upp imorse som jag trodde jag skulle blir. Tack mig själv för att jag är en sådan morgonmänniska!!

 

Dagen var svischat förbi och vi har hunnit med massor. Medans Erica låg och päste i sängen imorse hann jag med att både städa badrummet och playroomet. Sen jagade jag upp henne och tog med henne på min lilla runda runt ”Blocket”. Alltid skönt för en stadsbo att få lite lantluft.

Efter det åkte vi till ett litet lokalt café, åt brunch i solen där även jag blev rudolf med röda näsan.

Sedan kom vi hem och jag hann vila lite igen innan barnen kom hem och det var återigen dags för arbete.

Eftermiddagen gick dock fort och nu ikväll har Erica fått vara med på mitt och Jo’s torsdagsmys.

Imorgon är det public holiday vilket betyder att vi båda är superlediga och då drar vi in till stan för att ordna vårt egna lilla spa på vårt egna sätt och vis eftersom vi gick miste om vårt spa-hotell på Fiji!

Nu ska jag rulla till sängen och hoppas på att matkoman släpper lite innan jag somnar.

Tjillevippen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0