tors 19april

Tillbakalutad i soffan och barnvakt åt sex barn. Och det härliga är att de redan sover, så idag vart det en enkel match på barnvaktsfronten!

Tack och lov.

 

Dagen har flutit på bra och jag har haft en lugn och fin dag faktiskt. Vi har vart fyra vuxna på sex barn här hemma så jag har inte riktigt behövts så mycket utan kunnat gömma mig på rummet då och då.

På eftermiddagen skulle de iväg och se en show med ”riktiga” drakar inne i stan så jag tog snåskjuts och blev avsläppt inne i stan. Där mötte jag en tjej som heter Zandra och vi tog en fika. Sen blev jag upplockad, åkte hem, gjorde pizza till barnen, föräldrarna la dom för att sova och här sitter jag nu.

Om 20min börjar mitt favoritprogram och jag har laddat upp med världens godaste glass, cookies&cream!

Dags att gosa upp sig ordentligt i soffan. Pussilago


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0