tors 12 april

Hektisk dag gånger tusen verkligen.

Jag har varit Jo’s lilla lakej som gjort allt hon sagt rent ut sagt. Egentligen har det varit vardagssysslor men idag kändes allt så annorlunda. Det kändes som om jag städade för att drottningen skulle komma! De ska visserligen ha en massa här på middag på lördag (kommer nästan 25 barn) men ändå!

Så ja, jag har åkt till affären och storhandlat, promenerat Gwen, städat, plockat undan och haft ett öga på Jacob och hans kompis på samma gång. Huvudet är en enda stor mostallrik och jag längtar verkligen tills jag ska dejta John Blund idag!

 

Idag är det 12 april vilket betyder att jag vart från Sverige i sju månader. Helt galet. Känns som om jag kom hit för någon vecka sen ju! Tiden går fort men ibland är det bra, och just nu önskar jag till och med att den går lite fortare så jag får åka hem och krama om er. Ni förstår inte hur mycket jag längtar! Även om jag tycker det är kul att vara här så längtar man så mycket. Kanske för att man snart är där!

Nåväl, 2,5 vecka kvar – sen ska det bli kramkalas!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0