tis 17 april

Tisdagen svischade inte förbi så snabbt som jag önskat att den gjorde.

Jag har vart som en zombie hela dagen och druckit alldeles för många koppar kaffe som inte alls hjälpt!

Kan man seriöst sova FÖR mycket?

 

Morgonen startade med världens kaos och  det var ett rent hönshus här hemma. Jag kan inte ens förklara hur det var, hemskt i alla fall! Som tur var åkte alla runt tio så jag fick lite ro innan min kontaktperson kom vid elva. Hon gav egoboost gånger tusen (vilket jag verkligen var i behov av just då) då hon först berömde mig som satan för min sista learningstory och sen gav mig AuPairLinks nya katalog där jag är på framsidan! Lite smått kul!

När hon var klar här tog jag en sväng med Gwen och väl hemma hade hönsgården kommit tillbaka.

Jag fick kasta i min lunch eftersom jag vart dum nog och lovat dom att åka och spela bowling. Fortfarande som en zombie…

Att bowla var rätt kul, riktigt underskattat faktiskt!

Här var det kul också eftersom dom små får ha en liten ramp att rulla ner klotet för, otroligt smidigt och smart! Så Sam hade både säkerhetsgrejer på rännorna och en ramp att rulla ner klotet för!

 

Nu är det dags för knatte,fnatte och tjatte att ha middag. Puss på er!

'


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh vad fin bilden är. Du kan vara stolt!!!!

Du får ta med en bild på bowlingen till Sverige och sälja ditt koncept. Tänk vad roligt på Stures!!! De skulle få massor med folk.

KramKram

2012-04-17 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0