tis 10 april

Redan tisdag! Hallelujah.
Igår var det mest lägenheteshäng och på kvällen när vi kom tillbaka till Kumeu var jag så trött att jag slocknade ganska snabbt. Idag var det återigen jobb på schemat även om den innehöll mest shopping. En trip till Albanys shopping center blev det och en påse fick så klart följa med hem! Även om jag inte köpt SÅ mycket här är jag rätt säker på att min väska kommer ha övervikt på planet hem. ujujuj.
apropå plan så sitter jag hemma i Alingsås om exakt tre veckor. Känns som om det var igår jag skrev att det var 6veckor kvar. Tiden går för fort. På torsdag har jag vart här hela sju månader!
Och de känns som om det är det enda jag pratar om just nu, hur otroligt fort tiden går men jag lovar er, det går inte att hänga med i svängarna. En dag är en sekund och en vecka är en minut, ungefär. Även om det ibland känns som om jag inte gör ett smack så springer dagen bara förbi. Ibland skönt i och för sig.
Nog pratat om tid. Jag ska faktiskt krypa till kojs nu. Imorgon kommer det både fönsterputsare, målare och andra gäster på eftermiddagen. Och innan dess ska vi ha hunnit ta en sväng till posten, dammsuga huset och tvätta min överfulla tvättpåse.
Kände att jag fick ihop ett fantastiskt intressant inlägg nu..jaja - det kan ju inte alltid vara kul och ni fick iallafall något att läsa. Något är bättre än inget! hihi.
Nu väntar John Blund. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan i alla fall hälsa från dina syskon och Sophia som ser fram mot att tiden går fort

2012-04-10 @ 17:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0