sön 8 april

En söndag utan söndagsångest! Kan bero på att jag faktiskt är ledig imorgon OCKSÅ.

Public holiday. Jag älskar det ordet och allt vad det innebär!

 

Idag har jag och Erica lekt kärlekspar och haft en dejtdag á la liza och erica. Vi har åkt karuseller på Nya zeelands enda och största nöjespark. Den kanske var en femtedel så stor som Liseberg och jag kan räkna ”de äldres” karuseller på mina tio fingrar. Men det var mysigt vilket fall som helst!

Vi hart påskpysslat!. Såg på en annan blogg att det var en tjej som vart finurlig och gjort en påskdessert utav kinderägg, så vi testade att härma! Dock hade hon vitchokladmousse i sina och nån aprikoskräm medans vi hade grädde och en gul M&M. Fint blev det i alla fall!

Vi har även vart och sett ”mirror mirror” på bio, vilket är en omgjord otecknad Snövit . Julia Roberts i huvudrollen så mamma du hade gillat den!

Efter bion gick vi som alla andra kärlekspar i den här staden och åt en pizzaslice och sen bar det av mot starbucks för en liten kvällsfika.

Och nu sitter vi här vid varsin dator och uppdaterar våra bloggar.

Sjukt bra dag och det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort idag. Endorfin-kick gånger tusen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0