ons 4 april. back in business

Nästan levande igen.

Bara en jobbdag kvar och sen ska ligga i sängen tills jag blir så rastlös att jag helt enkelt måste gå upp.

Positiva nyheter är i alla fall att nu verkar som om vi får tillbaka lite pengar  lilla plånboken vilket vi inte alls tackar nej till!

 

De senaste dagarna har vart en hel del och göra på eftersom kusinerna är här från Singapore mitt upp i allt kaos. Två små prinsessor som är 2 och 5år. Funderar ibland på om det är lättare att ha enbart tjejer eller enbart killar men de går ärligt inte att svara på. Efter bara två dagar med extremt pipiga och högljudda små röster har jag ärligt fått nog. Fast de har vart skönt med lite omväxling.

I tisdags fick Jo nog och tyckte inte att jag skulle vara ledsen längre så hon bad mig följa med henne och flickorna till beachen och sen på lunch.

Idag var Sam också hemma så vi lekte på morgonen och sen åkte vi alla iväg till Sams simlektion och sen återigen på lunch. På eftermiddagen kom Jo’s systers mans syster (långsökt?) över på besök med hennes barn och det var ett enda tjohej.

Jag stack dock iväg och hämtade Erica på busstationen så ikväll har jag nattabesök..

Nu ska jag borsta gaddarna. Jag ska trots allt upp tidigt imorgon och erica den nöten kan ligga kvar och sussa. Om jag kommer ha svårt för att gå upp? Kan man lugnt säga!

Puss

Maya & Olivia

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka underbara tjejer. kul med lite omväxling!!!!

2012-04-04 @ 12:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0