ons 18 april

Zombie humöret hänger kvar och när inte ens kaffe hjälper som uppiggningsmedicin så vet jag inte vad!

Idag har det känts som om det vart världens längsta dag. Klockan har gått långsammare än vanligt och jag har säkert kollat på den hundra gånger varje timme!

 

Hur som helst har jag trotsallt hunnit med lite. Vi har vart på biblioteket och läst böcker, ätit glass, spelat spel, målat, och så vidare… och där imellan har jag hunnit städa för gästerna som kommit idag. En sjuk diverse dag!

 

Nej nu har jag inget mer att skriva. Jag är hungrig, klockan är nio och vi har inte ätit middag så nu ska jag gå ner och se vad som händer där nere.

Natti natti.

Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Zombie humöret borde försvinna för du kommer ju HEEEM snart!!! Kram

2012-04-18 @ 22:14:34
Postat av: Pappa

Men innan du kliver på planet om någon vecka drygt vill jag bara tacka dig för all mysig läsning varje dag om hur du har det. Vi är nog många som kommer att sakna lite läsning till kvällsmaten varje dag så ETT STORT TACK för all text och glada bilder. Nu ser vi fram mot en glad Liza på hemmaplan i stället. Men bara en varning; Torget i Alingsås ser precis ut som när du åkte. Här har faktiskt inget hänt sen i höstas :-)

2012-04-18 @ 22:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0