mån 23 april

måndag morgon.

Lovet är över och det är dags för rutiner igen. Josh spydde nästan konstant hela dagen igår så han ligger fortfarande i sängen, stackarn. Dock är det inte magsjuka utan något annat för vi känner hur många barn som helst som haft/har det! Börjar med feber och slutar med att de spyr som som jag vet inte vad.

Hoppas innerligt att jag inte får det! Vore ju otroligt tråkigt eftersom jag verkligen hatar att spy!

 

Igår var det världens segaste söndag och det enda jag gjorde var att ligga i sängen och kolla  svensson svensson, Även om klockan gick otroligt långsamt så var det så himla skönt att bara ligga där i min goa säng.

Nej nu måste jag göra Jacob redo för skolan!

Puss


Kommentarer
Postat av: amanda

Låter som att Josh lider av samma kräksjuka som Daniel gjorde när han var liten? ;)

2012-04-24 @ 08:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0