mån 16 april

Wihu där var måndagen över.

Idag åkte vi till Chrystal Mountain. Det låter så himla maffigt. Och i själva verket är det inte mer än en farm, ett litet museum och en shop.

De är ett kristall-museum vilket var fantastiskt fint! Men det är liksom en bråkdel av hela stället. Istället åker man ett litet tåg, tittar på lite djur, matar dom, rider på en ponny och sen äter man svindyr mat.

Fast det var mysigt på något vis och vänster. Dessutom var det sommarväder ute (och jag har skickat hem mina shorts! SCORE) vilket var ett plus i kanten.

Efter vår lilla trip dit åkte vi och åt lunch på ett annat ställe. Dock så spydde josh (?) väldigt plötsligt så vi fick åka hem.

Jacob hade samma sak i söndags så det måste vara något. Håller alla mina tummar och tår för att jag inte får det. Dock verkar det bara vara i sisådär en halv dag.

 

På eftermiddagen gjorde vi inte många knop och sen var det bara mat, bad och läggdags. Och där sprang måndagen förbi. SKÖNT!

Imorgon kommer min personliga kontaktperson hit på månadsmöte och sen ska vi åka och bowla verkar det som. (läs; jag ska ta med pojkarna och bowla)

Nu ropar sängen. Pussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0