fre-lör-sön 13-14-15 april

Jag är så otroligt trött så det blir en snabbspolning om vad helgen har gått ut på!

I fredags var det ett himla ståhej med att förbereda massa inför Jo’s lunch hon skulle ha på lördagen. Dessutom var kusinerna fortfarande här och det var mest bara kaos. På eftermiddagen tog jag pojkarna till Chipmunks vilket är ett inomhus lekland. Rätt skönt för det är bara att åka dit, sätta sig med en bok och en kaffe och vänta på att dom tröttnar! Dock är ju ljudnivån där inne inte att leka med…

Sen kom jag hem och blev skjutsad till bussen. Väl inne i stan tog jag bussen till en tjej som heter Zandra där vi lagade mat och drack vin innan jag åkte hem till lägenheten för att sova igen.

lördag låg jag och drog mig lääääänge innan jag väl bestämde mig för att gå upp. Sedan gick jag en sväng på stan och runt sex kom Zandra+ några andra tjejer till mig för att laga middag + förfesta. Det vankades utgång!

Zandra är frisör i Sverige och hade med sig sitt lilla frisörkit till mig, så hon hann klippa mig vilket jag är otroligt glad över!

Utgång som sagt vilket ledde till att jag mådde som jag förtjänade idag och idag har jag mest slappat slappat och slappat innan jag och Zandra gick på bio och såg American Pie. Sen var det bara att traska mot bussen hem och här sitter jag nu och bara längtar efter att få lägga mig ner.

 

Så, det var helgen i en snabbspolning.

Puss och kram och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0