fre 6 april

Höll på att skriva att det var lördag fast det är det ju inte, inte ännu!

Det har vart en låååååång långfredag. Eller som man säger här ”good Friday”

 

Vi vaknade imorse runt nio och gick upp för att ta bilen in till stan. Efter mycket om och men bestämde vi oss för att testa på att parkera i garaget där man måste backa in i en bil-hiss, köra ut och sen backa in i en parkeringsficka. Vill inte påstå att parkeringshuset är stort men jag klarade det! Egoboost som satan! Tackar gamla jobbet på posten som fick mig att köra bil varje dag.

Sen var tanken att ha en otroligt bra spa-dag eftersom det inte blev något spahotell på Fiji.

DOCK (till vår stora förvåning) så va alla affärerna så stängda som dom någonsin kan vara. Inte en enda mataffär i hela nya zeeland var tydligen öppen heller. Och vi som var så sugna på att laga tacos.

Icke då!

Dagen gick ut på att ha lite spa i alla fall (men vi fick bortse från lite som vi får ta igen imorgon) och sen gick vi och satte oss i en park och åt. Sen var det bara att kura ner sig i soffan för en film och där var ungefär dagen slut.

Nu sitter jag vaken ensam för att vänta på att Madeleine ska ringa på skype. Sen ska jag krypa ner i sängen.

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0