4 Okt

Först och främst, gud vad jag älskar att ni är flitiga med att kommentera familjen!! I love!

 

För det andra, vill ni veta om dagen kanske? Eller vad vill ni att jag ska skriva?

Sitter här i min säng, klockan är redan mycket men jag har blivit piggare på kvällarna nu, kanske kommit in i någon rutin? Kanske det kanske.

 

Annars rullar allt. Jag har fått för mig att sortera barnens leksaker i playroom vilket är ett sjukt onödigt arbete eftersom det ändå kommer riva ner stället om några dagar ändå men det är lite underhållande. Sätter i Ipoden i högtalarna och sätter på Norah Jones. Tror det är Norah Jones och jag mot världen.

 

Idag var jag annars i Ponsonbay (tror jag det hette). Hostmamman skulle färga håret och jag åkte med! Var en ganska död ”stad”. Det påminde om Lucky Look. Vildavästern-gamla hus med pubar/restauranger/cafeer överallt. Jag gick och strosade till stans ände och tillbaka och sedan satte jag mig ner och drack en kaffe latte tillsammans med min nyinköpta engelska bok. Tänkte att jag skulle öva engelska lite mer och därför blev det en bok på engelska!

 

Annars har det inte hänt så mycket idag. Det har varit shorts och linne väder så jag har vart överlycklig :) Nu ska jag dock sova sova säng säng säng.

 

Ha en fantastisk dag! Puss älskar er

 

Som sagt, linne väder! I love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0