30 Okt OBS 12TIM TIDSSKILLNAD

Då var även denna helgen över!

En skön helg.

Först: Nu skiljer det 12tim mellan oss eftersom ni fick vintertid idag!

Helgen då;

fredag vet ni ju eftersom jag skrev ett fantastiskt långt inlägg! lördag gick jag upp (hör och häpna) TIO! Hur skönt som helst! Okej att jag hade vaknat några gånger innan men det var så himla skönt att somna om och vakna efter nio!

Jag åkte i alla fall in till stan vid ett, gick raka vägen ner till poolen som lägenheten har och tog mig en simtur!

Därefter träffade jag Erica! Vi gick på stan. Köpte lite smått och gått och fikade. Sen gick vi hem till lägenheten och började slinga mitt hår! Har mått fruktansvärt dåligt av min utväxt men det fixade erica galant så nu är jag påväg mot ljusare tider (hö-hö).

Två vinflaskor och en del nachochips senare somnade vi! :)

Vaknade, åkte hem och idag har jag BARA slappat. Kollat lejonkungen och gråtit en skvätt och bara chillat. Imorgon börjar en ny vecka och jag är mer exalterad än någonsin. (av någon konstig anledning)

 

Så, nu kryper jag till kojs! Hoppas ni får en bra dag :)

Puss älskar er!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0