När livet är rätt bra.

Idag är det mycket mycket bättre. Humöret har varit på topp och solen har vart framme HELA dagen!  Fick en bra start på morgonen med pannkakor, sedan hade jag skypedate med alla mina underbara syskon. Åh vad kul det var. det MÅSTE göras om och jag vill hädanefter vara med på ALLA era middagar :)
Nu ska jag snart lägga pojkarna och därefter äta pumpin-pie! Intressant..ni får veta sen hur det smakar. Bilder kommer också sen tror jag, om jag inte går till sängs försent.
Ville bara tala om att jag har det fantastiskt bra just nu. Jag älskar detta och är så sjukt glad.
Som livet borde vara oftare

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att hemlängtan lättar ibland för visserligen har vi vackert väder i Bergen där jag är denna veckan men det är kyligt, bara 4-5 grader. Så när du längtar hem - glöm inte bort att det är det här du längtar till också. Kyla och regn

2011-10-13 @ 20:42:03
Postat av: sis s

Var så grymt kul att du kunde vara med på middagen. Det måste vi göra om!! Daniel har lovat att stå för matlagningen nästa gång:-) Nu är det fredag. Jag skulle träna på lunchen och upptäckte just att jag glömt skorna för andra gången den här veckan... Kram

2011-10-14 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0