9okt. MAT

Okej, jag kanske verkar konstig som bara lägger upp om mat nu, men detta är vad jag ätit de senaste dagarna och jag är i typ himlen. Ni förstår inte hur gott detta har varit!!
Behöver jag ens säga något? Pannkakor med varma bär, banan, grekisk youghurt och sirap. Det var typ den godaste frukosten jag ätit! Bilden kanske inte är så lockande eftersom jag är sämst på bilder men, harrejösses vad gott det var!
Vegetarisk nachotallrik med grekisk youghurt, avocado och massamassa grönsaker i en spicy-tomatsås :)
Faaaaaaaaantastiskt gott. Åt det idag också bara för att det var så gott. och ser ni, jag äter vegetariskt och grönsaker!!!

(okej, det ser bränt ut men det var det inte!)

hemmagjord lammburgare med fetaost, sallad och hemmagjort bröd.Gud vad gott det var. Okej att jag var hungrig, men jag åt verkligen upp allt. Det var så sjukt gott. Brödet. Köttet. gud. Markus, detta beställer jag tills jag kommer hem tack!

 

Som ni ser, jag äter alldeles för gott. De har fantastisk mat här verkligen. Som hemma fast lite extra. Eller mycket extra! MUMS!

 

Nu ska jag sluta uppdatera, tre inlägg på en dag är inte dåligt! Nu ska jag kolla klart rugbyn, dricka upp mitt glas vin och sen slå mig ner i sängen :) Hoppas ni får en bra dag! Love you!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hm... Sitter och äter min kvällsgröt.. Alingsås..... Medan regnet vräker ner och det blåser rejält ute och +7 grader. Fast jag är glad ändå. Inte minst för att du tycks ha det så bra. Vad kan väl mer glädja en pappa??

2011-10-09 @ 19:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0