9 okt

Söndag. Och jag jobbar. Eller ja, jag hjälper till. Vaknade vid nio av mig själv, gick upp och fick pannkakor till frukost. Igår när jag och Amandah åt frukost i stan åt jag också pannkakor. Dock med grekisk youghurt, varmbanan och varma jordgubbar till. Och överallt var det sirap. Amanda och Sarah, ni hade älskat det! Slänger upp en bild på det ikväll.
Ikväll spelar nämligen All Blacks och jag ska vara barnvakt. Eller som sist, jag är hemma medans de sover och föräldrarna är ute på kalajs. Då tänkte jag passa på att lägga upp bilder och frossa lite svenskt godis! Så be ready! kan säga att nom ni är morgonpigga får ni gärna vara uppe och skypa med mig. från 09.00 (eran tid) är jag inne och förmodligenf fram till eran till 12.00. Så BE ONLINE!
Nu ska jag fixa iordning mig och sedan ska vi ut och äta söndagslunch idag! Ska ta med mig kameran :)
Det är sommarsol ute förresten, och vi har bokat bord ute. Himla skönt!
Japp, jag är fortfarande lycklig. men jag saknar er. Inte själva Alingsås för de är bara en skitstad. Verkligen skitstad. Jag saknar er. Jag skulle vilja dela att detta med ER.
Hoppas ni har det bra världens bästa människor. love you!

Kommentarer
Postat av: mamma

Oh vad bra du verkar att ha det. Jag måste få pannkakorna när jag kommer. Tufft att vi kunde skypea idag när jag jobbade i akutrummet. Du kommer att få en tuff bild från akuten med en från konståkningen, Lina Johansson. Har blivit gipsad.

KramKram

2011-10-09 @ 19:19:00
Postat av: mamma

Oh vad bra du verkar att ha det. Jag måste få pannkakorna när jag kommer. Tufft att vi kunde skypea idag när jag jobbade i akutrummet. Du kommer att få en tuff bild från akuten med en från konståkningen, Lina Johansson. Har blivit gipsad.

KramKram

2011-10-09 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0