8 Okt

Sushi i all ära. Gud vad jag ätit sushi det senaste. minst en gång i veckan! Jag har blivit en sjuk sushi älskare och framförallt wasabiälskare. gud vad gott det är. För att inte tala om ingefäran!

 

Idag är det lördag och det betyder back to Kumeu. Matt ska till rugbyn och jag ska hem och hjälpa till! Dock är det bara två pojkar hemma eftersom den tredje åkte med mormor upp till hennes place. Vi åker på tisdag tror jag och stannar till söndag eller måndag (om ni undrar varför jag då inte uppdaterar eller skriver är det förmodligen för att jag inte har internet där)

 

Igår var det fredag och jag var först hemma och jobbade. Passade även en liten flicka och det gick helt okej. Förutom att det välte bokstavligt upp och ner på hela playroom som jag sorterat så fint. Sånt händer. Då vet jag i alla fall vad jag ska göra på måndag! Stäääääda!
Efter blev det bråttom till bussen och jag hann PRECIS med. Mötte Amandah i stan, gick och strosade i väntan på Nanna och sedan gick vi på bio. Friends with benefits. Herregud vad bra och rolig den var. Längensen jag skrattade så mycket tror jag! Fantastiskt skön kväll. Vet ni förövrigt att man kan köpa isdrinkar med in på bion? 40kr! måååste testa :)

Sen gick vi hem till mig och pratade hål i huvudet på varandra. ’

 

Nu är mina sushibitar slut och jag ska vila bort mensvärken innan det är dags att pallra sig till bussen. Ikväll kanske det kommer lite blandade bilder från veckan, om jag inte fastnar vid rugbyn. Än så länge, får ni njuta av sushi bilder och lilla mig.

Hoppas ni har det bra där hemma? Älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0