6 Okt

Sitter och tuggar på min dumleklubba. Gud vad gott. Åt precis världens godaste mat som Jo lagade. Tonfisk/lax pasta. Med oliver, fetaost, basilika. Åh herregud vad mätt och go jag är.
Idag har det varit världens ohändelserikaste dag. Jag har bara tvättat. Japp, där har ni vad min dag gått ut på. Jag har lagt in en ny tvätt, väntat 39min, hängt ut tvätten ute, lagt in en ny och så har det rullat. Tills klockan blev ett ungefär. Då tog jag en powerwalk med gwen, åt lunch till desperete housewifes och sen kom Jo och sa att jag fick vila om jag ville (som om jag inte gjort det hela dagen?). Härlig dag ändå. Med mitt pms-humör behövde jag lite lugn och ro tror jag. Imorgon ska jag vara nanny åt Sams kompis Giselle (älskar namnet), sedan tar jag bussen in till stan och sover där. Blir förmodligen biomys imorgon!
Hoppas ni får en fantastisk dag där hemma :) Läste förövrigt att ni kanske skulle få snö? HÖ-HÖ. inte avundsjuk alls faktiskt :)
PUSS PÅ ER MINA BÄSTA MÄNNISKOR!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tänk vad du lär dig ... Fast först nu

2011-10-06 @ 22:17:43
Postat av: Mamma

Oh vad kul du verkar att ha. Bra att jag lärt dig vardagslivet. Vi planerar en resa till dig. Inte gjort på 5 minuter. Jag kommer i alla fall. klart att jag gör. Kram

2011-10-07 @ 19:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0