5 okt

Sitter och mumsar i mig mitt fruxopaket. Har egentligen aldrig vart ett big fan av fruxo...men GUD vad gott det är!! Det är svenskt GODIS. Första godisbiten (förutom choklad då) som jag äter sen jag åkte. Sjukt va? inte riktigt likt mig..
Iallafall. Nu sitter jag alltså barnvakt, så Ja, detta är extra timmar. Föräldrarna skulle ut på bio och jag ställer såklart upp (jag har inte något val..hoho). Dock vill jag inte påstå att det är speciellt jobbigt eftersom alla ungarna sover och jag tar det mest lugnt. Ska ta mig en macka med OST och en kopp te. Det sover jag nog gott på!
Imorgon är det torsdag och inget speciellt händer. jag ska förmodligen fortsätta sortera leksaker så jag blir klar och sen bara andas. På fredag tar jag bussen in till stan och sover i lägengeten i helgen. I love!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv. Ha det bäst la familia. Glöm inte att jag älskar er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0