31 Okt mini bildbomb

Hej hallå hej hej hallå!

 

Idag har det varit en vanlig måndag som innebär att jag har Sam nästan all by myself hela dagen!

Vi har städat playroom, vart ute en del och spelat tennis och hoppat studsmatta. Jag fick honom äntligen att somna så han fick en liten tupplur och ja, sen har vi inte gjort så mycket mer. Pysslat och donat. Tvättat såklart också.

Rolig måndag trots allt. Fast det inte hänt något speciellt. Humöret har varit på topp (eftersom allt jag har i huvudet just nu är i Sydney)

Imorgon är det lizas städdag så jag laddar inför det med massa sömn. Först ett SATC avsnitt förståss!

En mini-bildbomb får ni också, bara för att det var ett så tråkigt inlägg.

Puss på er!

Det vankades rugby final! Fransmännen var i full gång :)
Nya Zeeland också! Flaggan var GIGANTISK
De äldsta pojkarnas första friidrottsträning. Här är det kulstötning på G
Rätt stort, rätt många människor. Detta är bara en bråkdel
Happy Birthday to Sam! Gullungen fyllde ju 3 i fredags!
Nu - Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Så gott att ha lite mysigt att läsa till min kvällsmat. En sak lär du dig utan att du kanske tänker på det. Hur man uppfostrar barn

:-)

2011-10-31 @ 20:07:51
Postat av: Pappan

Så gott att ha lite mysigt att läsa till min kvällsmat. En sak lär du dig utan att du kanske tänker på det. Hur man uppfostrar barn

:-)

2011-10-31 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0