25 Okt. Stressa stressa

Oj, detta får bli ett snabbt inlägg (jag får skriva snabbt med andra ord) innan de är bums i säng för att sova innan det är morgon igen!
Idag har det varit en konstig dag. Jag har hunnit med MASSVIS och mitt huvud har varit upp och ner vänt. Jag ungefär känt mig såhär:
När jag vaknade i morse mådde jag bättre. Efter att mamman åkt för att lämna pojkarna vilade jag en stund innana jag gick ner för att äta frukost. Sen stod det städastädastäda på schemat och GUD vad jag städade. Torkade listor, tvättade fönster och ja...allt! Fick något knäpp förmodligen men det var skönt när allt var klart. Då var det in i duschen, skriva en sak till AuPairLink (som jag kan berätta om en annan gång) och sen var det lite lunch innan vi skulle hämta pojkarna för att åka till parken och leka. Väl hemma därifrån med några tårar, en liten olycka och trötta barn var det läxor - middag - bad - SOVDAGS.
Jag kan höra hur detta låter jätte ostressig och som en lugn dag för er. Nej, mitt huvud dunkar och jag är super trött!
Det värsta är att morgondagen blir ÄNNU mer stressigare och jag har super mycket att göra. De är dessutom pojkarnas första friidrottsträning som jag ska hjälpa till på, Jo ska ut med sina vänner och jag måste förbereda för 1. Pet-day på fredag, 2. Sams födelsedagskalas på fredag. Juste, jag måste baka till fredag också. Attans. Allt händer på fredag!
Nåväl, jag skrev de där megafort så jag har redan glömt av vad jag skrev i början. Nu ska jag borsta gaddarna och sen sova. Hoppas jag vaknade med huvudet åt rätt håll imorgon!
PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0