24 Okt

NU sitter jag i sängen hemma i Kumeu efter en lång och otroligt ohändelserik helg.

Allt pajades när jag blev sjuk i lördags och inte orkade röra mig på hela dagen. Att gå ut och fixa något att äta var fruktansvärt jobbigt med tanke på allt folk. För er som inte visste så är det Rugby World Cup i Nya Zeeland och ja, det var ju inte lite folk med tanke på att det på söndagen vankades final! Nya Zeeland (All blacks) VS Frankrike. Och vet ni? Nya Zeeland vann!

De har inte vunnit på 24 år om jag fattat det rätt. Ganska imponerande att de inte förlorat en enda match på hela VM heller! Rugby är förövrigt en otroligt rolig sport. Blod, svett och inga tårar. Killarna har ju inte LITE muskler heller och vissa av dem hade jag gärna stått med vid altaret!

 

Hm. Ja, en helg där de inte hände ett skit. Åkte hem till Amandah igår och sov där. Otroligt mysigt och eftersom vi båda var hängiga såg vi matchen hos henne. Är nästan glad för att vi inte åkte in till stan. För de första hade vi aldrig kommit hem, för det andra hade jag blivit mer sjuk och för det tredje så hade vi faktiskt otroligt kul hos henne :)

 

Nu ska jag krypa till kojs. Imorgon är det skola för pojkarna igen. onsdag har de den första friidrottsträningen och fredag är det barnkalas! Kort vecka men full vecka (har jag någon gång haft en icke-fullspäckad vecka?)

 

Som sagt, Dags att svara på lite mail och sen krypa till kojs.

 

forever yours, forever mine, forever ours.

 

Glöm inte att jag älskar er. Puss


Kommentarer
Postat av: Pappa

Fast du måste gå och se en match. Inte för de muskulösa killarna. Nej!!! Nej nej. Utanför stämningen. Man kan inte låta bli att ryckas med.

2011-10-24 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0