22 okt

En otroligt förkyld liza (igen) som skriver. Denna gången är det dock värre. Har idag vart på apoteket och fått kuckelimuck-medicin mot bihålerna och halsen! Perfekt. Någon som hört talas om Sudafed? Säljs tydligen inte sverige men wosh vad bra det verkar! Får väl se hur det är efter tre dagar!

 

Annars händer inte så mycket. Igår var vi på Art museum med pojkarna och sedan gick jag på stan själv tills Amandah och Nanna kom förbi. Vi skulle ha filmkväll hos mig som slutade med att vi inte såg någon film utan bara satt o pratade och skrattade en del. När de åkte hem kollade jag på några avsnitt av Sex and the City innan jag somnade. Idag var min enda dag jag kunde sova ut på, när vaknar liza? Jo, klockan sju! UNDERBART!!! Fick mig några trevliga morgonsamtal med mamma, mosters älsklingsprinsessa och syskonen. Hade gjort vad som helst för att få krama om er. Speciellt min gosetjej. Moster saknar dig för mycket!

 

Idag har jag annars tagit det lugnt. Städat i lägenheten, vart på stan och fikat med Josefin. En svensk tjej från skellefteå faktiskt! Nu sitter jag bara här i soffan och väntar på att alvedon m.m. ska värka innan jag beger mig ut igen för att gå till the warehouse och köpa mig en skrutt mobil..Min mobil ville inte vara kompis med mig idag och jag vill inte gå här utan mobil här. Känns läskigt att sova själv utan att kunna ringa någon om det händer något.

 

Ikväll vet jag inte vad som händer. Väntar på att Amandah ska komma hem och slå mig en pling, att Nanna ska ta sig upp ur sängen och jag hoppas kvällen blir bra! Blir nog dock till att sova tidigt eftersom det är skype-frukost-möte med familjen imorgon! Ska bli så roligt så :)

 

Nu ska jag vila lite innan jag beger mig ut. Hoppas ni får en fantastisk lördag morgon! :)

 

Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0