2 Okt Bildbomb 5

fortsättning...
1. tror bilden säger det mesta, men jag njöt.
2. Auckland by night
3. Skytower by night.
4. Inga kommentarer men jag kommer aldrig mer poppa popcorn. brannvarnaren tjöt, jag ringde min hostpappa i panik, han skrattade och sa att jag behövde trycka på en knapp på väggen så stängdes larmet av. Kul. Kan tillägga att det var smörpopcorn, fast LIGHT - såklart!
5. Amanda, Nanna och...någon skum människa på första baren. Vi var på sju stycker under en och samma kväll! woho!
6. På en latinobar där vi fick napp direkt
7. Störtsköna.
8. Min frukost - Honungsyoughurt och färsk frukt. Hade även en toast och en otroligt good smoothie till. my god, amanda och sarah - detta var något för er!
9+10. Någon demonstration. De satte sig mitt i en busy korsning på Queen street och gjorde så alla trafikljus var ur funktion. Hm.

Kommentarer
Postat av: Amandah

Vad hände med plankbilderna? ;)

2011-10-02 @ 09:23:43
URL: http://kiwiyear.blogg.se/
Postat av: Liza

Haha, de försvann, men kan självklart lägga upp de i nästa ;) vetinte om min familj vet vad planka är riktigt ;)

2011-10-02 @ 20:13:27
Postat av: Anonym

Oh vad kul du verkar ha haft o vilka fina bilder. H

ör av dig och berätta sen. Själv har jag jobbat järnet i helgen. :) KramKram

2011-10-02 @ 20:26:21
Postat av: Mamma

Ps: Längtar tills jag kommer och hälsar på dig:)

2011-10-02 @ 20:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0