19 okt. FÖRLÅT

Åh, ångest. Nej jag höll inte vad jag lovade. För jag fastnade vid middagen som varit här ikväll!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och nu är klockan mycket och jag måste sova för jag har frukosten imorgon bitti...
Annars har dagen varit rätt händelserik. De har vart monsunregn (kan man säga) och storm HELA dagen så vi har vart inne och haft kusinerna på besök. Jag skulle dessutom ha mitt möte med min kontaktperson här + att Sam hade simning för första gången så det har vart en otroligt stressig och rolig dag! Trots vädret har humöret varit på topp! Är imponerad att jag höll ut hela dagen utan powernap med tanke på de få timmarna jag sov natten till idag. Det regnade så brutalt att jag tillochmed vaknade av det! Tänk er värsta regnet i Sverige, gånger 10 ungefär...
Som sagt, i helgen KOMMER jag ha tid eftersom jag ska till lägenheten och då, då får ni se på bilder. Jag hoppas innerligt att jag inte sviker er igen.
Nu - bedtime! Glöm inte att jag älskar er. Och saknar er massvis!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0