17 Okt

 

Förlåtförlåtförlåt för den dåliga uppdateringen! Det har varit alldeles för mycket...

 

Igår kom vi hem och de var full rulle med att packa upp allt, tvätta och hänga upp tvätt, underhålla pojkarna samtidigt som jag var tvungen att försöka hålla mina egna ögon öppna...Gud vad trött jag var!

 

På kvällen var det rugby semifinal mellan NZ-australien och vi vann så vi är i final! Hur känns det magnus? ;)

 

Idag är det måndag och jobbdag igen. Längtar till fredag då jag ska in till stan för att sova där hela helgen faktiskt. Kommer ta de så fantastiskt lugnt så ni fattar inte. Jag är så H I M L A trött!

 

Har lovat er en bilbomb och det kommer. Snart. Än så länge kan ni få se en sjukt fin bild från toppen av ett berg. Sarah, tänkte på dig när jag gick upp och stod där på toppen. Finns bara ett ord: WOW.

Vi var ju även på ett ställe stom heter Waitanga..så den andra bilden är därifrån. SJukt häftigt ställe! tredje bilden också..haha :)

 

Nu måste jag kolla till Sam. fick honom att ta en liten tupplur. (points for me!)

 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA och hoppas du mår bättre!!!

Hoppas du farmor, också mår mycket bättre :)

STOR KRAM TILL ER ALLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0