15 okt

Så fort jag sätter mig ner och andas ut en sekund eller två knackar hemlängtan på dörren. Varför? Jag vill inte veta av den! Och nej, jag saknar inte Alingsås och dess människor, eller att ni har det kallt. Jag saknar ER. Min älskade familj.
Och jag vill så gärna visa er bilder, men det går inte att ladda upp här! Förstår inte vad problemet är!!!! Det gick ju förut?
Åh, min uppförsbacke är så otroligt lång just nu. Kanske är för att hungern är här och jag är trött. Nåväl, Kycklingpaj till kvällsmat. Låter bra.
Hoppas ni sovit gott. LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jo,den var den hemlängtan jag försökte berätta om. Och det otroliga är att när du ska till att åka hem så vill du inte. Så varför utsätta sig säger den fege som blev kvar i Alingsås, utsätter du dig för allt detta? Jo för hur skulle du annars få uppleva livet och inse hur fina syskon du faktiskt har. Det som inget gör fattar inget. Nu åter till lunchen

2011-10-15 @ 13:54:09
Postat av: Amanda

sluta flumma, pappa! Vad han egentligen menar är: det är nyttigt och helt normalt att längta hem! Vi saknar dig med. Känns det riktigt jobbigt kan du alltid slå en pling på skype eller trösta dig med att allt är PRECIS som vanligt här hemma :) Puss på dig.

2011-10-15 @ 17:49:06
Postat av: Mamma

Ja du längtar iaf inte hem till mig just nu i denna sekund. Det är den 16 oktober och jag har magsjuka!!!!!!!!!! Inget vidare men det får övervinnas. Vi får skypa på lördag så du får vara med. Blir söndag morgon för dig. Du får sitta på "bänken" i högsäte!!. Onsdag kväll ordnar vi after work hos Anne. Hon hälsade till dig. Skickar i morrn det gröna;) Kram o Puss

2011-10-16 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0