12 Okt

Bara ett snabbt; HEJ JAG LEVER och STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BRAU!!!!

Internet är fruktansvärt dåligt här (men de fungerar iaf!) så tyvärr kan jag inte skypa med er...ville mest visa er vart jag är och ni kommer få massa bilder på vad vi gjort under veckan när jag kommer hem på söndag. Ska försöka lägga upp dem så fort jag kan :) OM jag orkar, kanske jag börjar redan ikväll! (beroende på internet)

 

Igår gick jag igenom min första "sitta-på-säng-kanten-och-gråta" kväll. Trodde världen skulle gå under! Saknade er så det gjorde ont och då hade vi inte fixat internet så jag kunde inte logga in...Inser verkligen hur beroende man är av internet när man sitter 17.000km ifrån er!

 

Jag överlevde natten i alla fall och idag är humöret och självförtroendet en gnutta bättre.

Vi är i alla fall i Opua, Långt uppåt i landet. Detta kallas ”bay of islands” och jag trodde inte världen kunde vara så fin! Detta är mormor Maxine´s beach house och JA, hon har ca 20m (om ens det!) till stranden där det finns gigantiska snäckor! Visar bilder på det sen :)

 

En snabb bild på bild där jag är just nu, ni ser ju!! inge vidare bild men det är tagit med data-kameran. Ni får en bättre sedan! Okej att vädret inte är så bra heller men titta bara. Lovely! Hon har förövrigt en segelbåt, som är giiiiigantisk OCH TILL SALU!!!! Lägger upp en bild på den också så ni kan dreggla lite. Vad säger ni familjen? Det vore väl något?

 

Nu ska jag läsa några rader och vila 10min på min rast. Mormorn är underbar och påminner om vår älskade mormor. Känns som om jag är så nära himlen här att jag nästan kan nudda henne. Fantastiskt.

 

Nåväl. Ska försöka se om det går att ladda upp bilder. Till dess: Ha en fantastisk bra dag! Love you

Jag står alltså på hennes trädäck, hennes balkong!
dääär är jag :) Vid den blåa pricken!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar som om du har det kanon, även om du längtar efter oss alla. Det är bara positivt.

När du kommer hem längtar du tillbaka!!!!

I morrn och 7 dagar till, har jag hand om traumaövningar igen. Tufft men jättekul.

Kram, kram

2011-10-12 @ 19:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0