1 Okt Bildbomb 4

lite från helgen. Mer kommer imorgon! Ledsen, men ni freak som läser på iphonen jämt får kolla på bilderna senare, de tar alldeles för mycket plats att lägga upp 20bilder stora...och jag kan inte välja ut få :( Så ni får som sagt, maila om ni vill ha större bilder :) Och självklart kommer jag visa er ALLA bilder när jag kommer hem..! :9
1.sött
2.mm båtar!
3. haha tycker de är lite kul..
4. like new york
5. Queen Street. Där allt händer. Huvudgatan
6. hm..pappa?
7. Nanna och...kycklingar. ÄT MER GRÖNSAKER.
8. Detta är så sjukt vanligt nu
9. satt på ett torg...åt och..
10..läste
11. fint!
12. Lite maori language!
13. hittade min favoritplats, Albert park!
14. Där backen inte var nådig upp...
15. Fullt av studenter..kallas för "studentparken" Universitetet ligger precis brevid (mm jag blev sugen)
16. sjukt fin park! och stor framförallt
17. här låg jag och päste...
18. och tittade på rugby
19..som sagt
20..som sagt igen (och ja, jag är bränd i ansiktet)
21. parkens utsikt..ett ord: wow.
22. avslutande bild: detta tillhör universitetet..kom dock aldrig på vad det var och de gick inte o gå in:(
Imorgon kommer mer bilder, från nattens bravader, lite skit och annat smått o gott :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Sitter hos farmor igen och hon har läst alla dagarna och tycker det är jättespännande. Men det är klart, hon är ju inte så van vid blandningen av Gud, Fan och jävlar i sama mening typ. Men det ingår ju liksom i år 2010 Fast inte i år 1943 när hon var förlovad med Farfar och lika gammal som du. Tänk, hon gifte sig när hon var 20, ett år äldre än du. Fast hon hade inte varit i NZ, bara i Skåne på den tiden

2011-10-01 @ 21:32:34
Postat av: nanna

kyckling....mmmm

2011-10-01 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0